HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Fler Schiit produkter...slutsteg & försteg
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

FBK
700.000-klubben

7346 Posts

Posted - 2017/10/29 :  22:08:44  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
Såg på ett annat forum att det händer saker därborta, Så Jag letade direkt på förstegen om det fanns in bio ingång på förstegen, men icke :( Så jag har skickat ett mail till dem och förklarat att försäljningen skulle öka med denna funktion då så många idag sitter grejer som behöver denna funktion annars blir det antingen bara 2-kanlaer eller en renodlad hembioanläggning. Jag skulle aldrig ta det dåliga beslutet om jag vore tillverkare idag för det är ju små summor vi talar om att sätta in en sådan funktion i försteget när det tillverkas.
Får väl se om de kommer försteg med den funktionen i framtiden. Om så kommer jag vara mycket sugen på att testa det märket. Var nära på att köpa hörlursfärstärkare ifrån dem.

För det för övrigt någon som har produkter ifrån det företaget och vill dela med sig av hur de upplever produkterna och ljudet. Vet att det varit uppe något enstaka, men återkom gärna. För mer enkla sk.intryck kan ofta ge mer än tester.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.

Edited by - FBK on 2017/10/29 22:22:15
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000