HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Mässan i Jönköping
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jerry_E
Member

334 Posts

Posted - 2018/03/14 :  16:17:15  Show Profile Send Jerry_E a Private Message  Reply
Har hör att denna mässa är mycket trevlig. Funderar på att ta tåget från Göteborg till Jönköping... Hur tar jag mig sedan vidare till utställningen?

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2018/03/14 :  17:03:21  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Mer info!!!
Go to Top of Page

Improved Audio
Member

316 Posts

Posted - 2018/03/14 :  19:01:55  Show Profile  Visit Improved Audio's Homepage Send Improved Audio a Private Message  Reply
Hej Jerry.
Från järnvägsstationen tar Du en promenad på 2 minuter till Juneporten där Du tar busslinje 3 till asecs köpcenter.
Därifrån går Du genom hela shoppingcentrat till ett STORT parkeringsdäck varifrån vår skyttelbuss tar Dig sista biten till mässan. På vår hemsida finns en klickbar karta som tydligare visar var vår buss hämtar.

Mycket välkommen. årets mässa blir rekordstor.

IMPROVED XPO
Oberoende arrangör av hifi och musikevents
http://www.sweetspotevents.se
Go to Top of Page

Jerry_E
Member

334 Posts

Posted - 2018/03/14 :  19:44:54  Show Profile Send Jerry_E a Private Message  Reply
Jag tackar för det! Kommer skriva upp det hela. Förefaller inte allt för svårt hitta.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000