HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vintage HiFi
 Vad är detta för tonarm?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

abbot
Member

362 Posts

Posted - 2019/08/02 :  13:47:38  Show Profile Send abbot a Private Message  Reply
https://www.tradera.com/item/170610/359497950/vinylspelare-unamco-industries-vintage
Jag känner igen den men vet ändå inte vad det är.

Margaux-Monbrison
Starting Member

19 Posts

Posted - 2019/08/02 :  18:22:31  Show Profile  Visit Margaux-Monbrison's Homepage Send Margaux-Monbrison a Private Message  Reply
Ser ut som en Mayware Formula IV.
Go to Top of Page

abbot
Member

362 Posts

Posted - 2019/08/02 :  22:14:07  Show Profile Send abbot a Private Message  Reply
Riktigt gammalt tillbaks hade jag en Mayware Formula 4 (IV) och den påminde därom men jag var inte säker. Var det en unipivot? Jag kommer inte ihåg det heller.

Tack för svar förresten.

Edit. Ser ut att stämma. https://www.vinylengine.com/library/mayware/formula-iv.shtml Jag hade en sådan på en Ariston innan jag skaffade en Heybrook med en Morch.

Edited by - abbot on 2019/08/02 22:22:43
Go to Top of Page

Rutger
Member

133 Posts

Posted - 2019/08/09 :  02:24:51  Show Profile Send Rutger a Private Message  Reply
Har ni sett den komiska utvecklingen i auktionen? Det lär finnas folk
på säg eBay som tjänar pengar på att namn stavas fel.

[Annonslänken kommer ju att upphöra vad det lider så jag tipsar:
Waymare blir Myware blir Mayware.]
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000