HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Vika skivor är ett måste i samlingen dvs bra musik
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

FBK
700.000-klubben

7346 Posts

Posted - 2020/08/03 :  13:33:00  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
Nu är det så att jag hade födelsekalas i Lördags (50år) och jag fick då bla. presentkort på cdon.se och tänkte köpa film och musik.
Så har ni något tips på skiva som ni tycker är extra bra och måste i skivsamlingen så får ni gärna skriva ner det här. Den bör finnas på Spotify så jag kan provlyssna lite innan köp, köpa musik som jag inte kunnat lyssna alls på innan köp tillåter inte plånboken helt enkelt. Och ingen Jazz, det gillar jag inte.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.

Edited by - FBK on 2020/08/03 13:34:48

mabron
Member

572 Posts

Posted - 2020/08/03 :  14:46:28  Show Profile Send mabron a Private Message  Reply
https://www.bokborsen.se/view/Robert-Dimery-Huvudredakt%C3%B6r/1001-Album-Du-M%C3%A5ste-H%C3%B6ra-Innan-Du-D%C3%B6r/7446240

Här hittade jag till exempel Lucinda Williams Car wheels on gravel road.

Go to Top of Page

nikwin
100.000-klubben

587 Posts

Posted - 2020/08/03 :  16:32:54  Show Profile Send nikwin a Private Message  Reply
Yello Point släps i slutat av augusti
https://zeromagazine.nu/2020/06/19/ny-singel-fran-yello-album-i-host/
Gillar man Yello så verkar denna plata var riktigt bra finns en låt på Spotify Yello Waba Duba

//Niklas
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000