HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Inspirerande film
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7939 Posts

Posted - 2021/10/03 :  13:30:22  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message  Reply
Så nu vet jag vad jag ska sträva efter.

Först får jag börja bygga rummet. Det är bara att ge sig ut och leta efter pantflaskor så att jag kan finansiera det hela.

https://youtu.be/4b2IOOhJmxw

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"

Micke Y
100.000-klubben

7701 Posts

Posted - 2021/10/05 :  09:12:49  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Det är o kolla på tuben för det så mycket kul o galet att se. Gillar även de japanska musikkrogarna med riktigt häftiga system som jag skulle vilja ha hemma hos mig.

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

svanbo
Member

1240 Posts

Posted - 2021/10/06 :  00:12:41  Show Profile Send svanbo a Private Message  Reply
Jag har sett den här mannen och hans system förut, dock inte denna film utan i något annat sammanhang men kan inte minnas vilket. Jag har en känsla av att han hade någon obotlig sjukdom så att han visste att han snart skulle dö, eller så var han redan död? Kan blanda ihop det med någon annan men jag har en bestämd känsla av detta. Har också för mig att sonen pratade om att detta var hans pappas livsverk och han ville att det skulle tas över av någon som förstod och uppskattade vad det var.
Go to Top of Page

Imperial
Medlem i AÖ

2563 Posts

Posted - 2021/10/06 :  09:05:53  Show Profile Send Imperial a Private Message  Reply
Genuint audio intresse!

Rör å tillbehör när jag är med i matchen.
jbl2480@hotmail.com
Deltidare på Hifikit
Go to Top of Page

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7939 Posts

Posted - 2021/10/06 :  17:37:47  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message  Reply
Han heter Ken Fritz och lider av ALS.
https://www.wtvr.com/i-have-a-story/worlds-greatest-stereo-system-virginia

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"

Edited by - Björn-Ola on 2021/10/06 17:40:30
Go to Top of Page

svanbo
Member

1240 Posts

Posted - 2021/10/06 :  22:18:01  Show Profile Send svanbo a Private Message  Reply
Tack Björn-Ola, då mindes jag delvis rätt i alla fall.

Hoppas systemet kommer tas över av någon som förstår vad det är, när han är borta! Vilket livsverk.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000