HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Tips på snickeri i Göteborgsområdet?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

FForsman
100.000-klubben

2592 Posts

Posted - 2013/02/12 :  19:26:52  Show Profile  Visit FForsman's Homepage Send FForsman a Private Message  Reply
Hej

Är det någon som har tips på något snickeri eller snickare som kan hjälpa till med att bygga högtalarlådor mm i GBG/Mönlycke? Ibland är idéerna fler än tillgänglig tid så det kanske skulle kunna vara en idé att ta lite hjälp med snickeriet, om det inte kostar skjortan och femtio förstås.

/mvhff

Ett forum blir till det som medlemmarna bidrar med. Skriv!


Edited by - FForsman on 2013/02/12 19:27:37

HLindgren
Member

1143 Posts

Posted - 2013/02/27 :  15:49:17  Show Profile  Visit HLindgren's Homepage Send HLindgren a Private Message  Reply
Mina grannar http://arodsinredningar.eu

HenrikL
Om det inte går att laga med silvertejp så är det trasigt :-P
Go to Top of Page

FForsman
100.000-klubben

2592 Posts

Posted - 2013/02/27 :  20:49:11  Show Profile  Visit FForsman's Homepage Send FForsman a Private Message  Reply
aha, tack för tipset.

/mvhff

Ett forum blir till det som medlemmarna bidrar med. Skriv!

Go to Top of Page

Freddy
Member

70 Posts

Posted - 2013/02/28 :  08:07:41  Show Profile Send Freddy a Private Message  Reply
Är du beredd att åka lite utanför stan finns http://www.mjornstrateknik.se men det är nästan i Gråbo, där jag bor.
De har gjort gjort en del saker till mig (kök, badrum, skjutdörrar osv) och jag har varit nöjd. En kollega som också handlat där kollade dessutom med 2 andra snickerier och på hans projekt dessutom var Mjörns Trä billigast. Skillnaden var ca 40% om inte jag minns fel.

Är du priskänslig så kan det alltså vara värt att kolla med fler snickerier.
Go to Top of Page

plind
Member

1378 Posts

Posted - 2013/02/28 :  11:41:58  Show Profile Send plind a Private Message  Reply
http://www.tqaudio.se/

Niklas är duktig!
Go to Top of Page

FForsman
100.000-klubben

2592 Posts

Posted - 2013/02/28 :  23:14:15  Show Profile  Visit FForsman's Homepage Send FForsman a Private Message  Reply
tqaudio har jag fått koll på. Riktigt fina jobb på hemsidan.

Gråbo är ju inte direkt utanför stan tycker jag. Det når man med bil på ett kick.

Tack igen

/FF

Ett forum blir till det som medlemmarna bidrar med. Skriv!

Go to Top of Page

rajapruk
Starting Member

14 Posts

Posted - 2018/02/12 :  17:58:15  Show Profile Send rajapruk a Private Message  Reply
Jag kan verkligen rekommendera Dan Norman på Södertälje specialsnickeri.
Mitt bygge finns här:
https://www.faktiskt.io/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=65163
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2018/02/20 :  19:01:52  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
rajapruk: Hur fick han till det vita högst upp på spetsen??!!

Skämt åsido. Jag suger i mig av förslagen. Jag kan själv, men tänk om jag vill ha lite snits på Sonido-projektet. Och jag ska kolla med de här firmorna runt Göteborg om de kanske har limfog av annat slag än eke, furu och gran.
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2018/02/27 :  17:18:47  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
TQ Audio svarade snabbt på min förfrågan. När jag får mina ellipsoider ska jag ta en funderare igen.
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2018/08/17 :  15:12:38  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Jag kan nu DEFINITIVT säga att Niclas på TQ Audio gjorde ett superjobb med mina "ovala" lådor. Dolda skarvar och uppfrästa hål för element, BR-rör och anslutningsplint.
Go to Top of Page

govinda
Med nytt namn

2290 Posts

Posted - 2018/08/17 :  22:51:12  Show Profile Send govinda a Private Message  Reply
Gläds med dig soundbrigade Bra att veta inför nya project!

Mvh

Music Isn`t my hobby It`s my passion

Professionell Musiklyssnare Musik-Tantriker
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000