HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Clearaudio Evo Magnum, Tecnoarm *SÅLD*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

RobertH
Member

400 Posts

Posted - 2014/02/26 :  22:01:17  Show Profile Send RobertH a Private Message
Unik Clearaudio-spelare säljes pga uppgradering inom märket.
Evolution spelare uppgraderad med 70mm akryltallrik, förhöjd tonarmsbas, Massiva Champion Limited fötter.
På denna sitter en Michell Tecnoarm som är uppgraderad med Direct-wire,VTA adjuster och speed-nut.
Spelaren är i mycket bra skick.
Nypris för Champion Magnum var i slutet 38000kr, tecnoarm kostar runt 7000kr samt uppgraderad för 2500kr.

Kan säljas för ett bra paketpris med Tom Evans Microgroove Plus X som jag även har.
Jag vill ha 21500kr 20500kr 19500kr 18500kr 15500kr VSA för spelare och arm, och den finns i Luleå. Clearaudio kartonger finns, så det är inga problem alls att skicka.
Ring eller maila vid intresse.

Bilder finns här http://s284.photobucket.com/user/Rolle2k/library/Clearaudio%20Evolution%20Magnum?sort=3&page=1
Obs! jag har problem med länken i Opera, men funkar fint med Chrome samt Explorer

Maila på r_eape_r(at)hotmail(dot)com, ring på 070-2602743 alternativt skicka ett PM om du är intresserad.

Wilson Benesch ACT Two | Pass B1-Buffer | Pass Labs X250 | Opera Reference 2.2 MkIII CD | Clearaudio Evolution Magnum | Lyra Kleos/Sumiko Palo Santos Presentation | Tom Evans Microgroove Plus X RIAA

Edited by - RobertH on 2014/07/16 21:36:41

RobertH
Member

400 Posts

Posted - 2014/03/06 :  20:54:13  Show Profile Send RobertH a Private Message
Medföljer gör även en ca 950gr tung skivpuck i Rostfritt med integrerat vattenpass i toppen.

Wilson Benesch ACT Two | Pass B1-Buffer | Pass Labs X250 | Opera Reference 2.2 MkIII CD | Clearaudio Evolution Magnum | Lyra Kleos/Sumiko Palo Santos Presentation | Tom Evans Microgroove Plus X RIAA
Go to Top of Page

RobertH
Member

400 Posts

Posted - 2014/04/16 :  19:53:12  Show Profile Send RobertH a Private Message
Zyx R50 såld separat... slumpar nu skivspelare + tonarm för 15500kr + frakt!

Wilson Benesch ACT Two | Pass B1-Buffer | Pass Labs X250 | Opera Reference 2.2 MkIII CD | Clearaudio Evolution Magnum | Lyra Kleos/Sumiko Palo Santos Presentation | Tom Evans Microgroove Plus X RIAA

Edited by - RobertH on 2014/04/16 21:38:14
Go to Top of Page

oliver
Member

714 Posts

Posted - 2014/04/17 :  20:32:31  Show Profile Send oliver a Private Message
Försökt Pm:a dig men det funkar inte med en sån här äcklig Mac dator, jag är intresserad av spelaren. PM:a mig om du inte har en sån här beta produkt som en Mac dator. Jag har en del frågor..

Skeptiker
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000