HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Musikträff 25/7?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

govinda
Med nytt namn

2290 Posts

Posted - 2014/07/27 :  01:00:47  Show Profile Send govinda a Private Message  Reply
Tack Bernt Marina och alla som var där riktig trevligt.

Tack Petter som gör teori begripligt och intressant.

Trevlig musik Goa bullar Gott kaffe mm.

Mvh

Music Isn`t my hobby It`s my passion

Professionell Musiklyssnare Musik-Tantriker
Go to Top of Page

adhoc
Member

362 Posts

Posted - 2014/07/29 :  19:05:25  Show Profile Send adhoc a Private Message  Reply
Bernt skrev: "Det är nån som sprang barfota härifrån tror jag, här står kvar ett par tofflor..."

Va're du som snodde mina tofflor, din rackare? (Det kan ju inte va så att jag glömde dom själv )
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2014/07/29 :  19:22:36  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Okej då fick vi klarhet i det. Och så finns det en hatt också, misstänker det är Lennartj#180;s.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2014/07/29 :  19:38:51  Show Profile Send byZan a Private Message  Reply
Verkar ha varit en trevlig träff, säkert att det bara var korv, kaffe, bullar och musik, detta med tanke att folk gick hem nästintill nakna Dum tanke

Det måste ju ha varit så att de blev lite rusiga av musikupplevelsen, eller hur?

/byZan
Go to Top of Page

solhaga
100.000-klubben

2666 Posts

Posted - 2014/07/29 :  21:12:37  Show Profile  Visit solhaga's Homepage Send solhaga a Private Message  Reply
Nakna?
Ja, det var ju visserligen ballongdans ett tag.

Skämt åsido, vad hette det stycket?

Medlemspresentation.
Senast lyssnat.
Instagram.

Edited by - solhaga on 2014/07/29 21:13:41
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000