HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Joe Henry
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jojje66
100.000-klubben

381 Posts

Posted - 2014/08/17 :  03:00:13  Show Profile Send Jojje66 a Private Message  Reply
Just hemkommen från en blöt kräftskiva. Joe henry. Civilians. Återkommer på gång till denna. då måste den vara bra.

govinda
Med nytt namn

2290 Posts

Posted - 2014/08/17 :  13:32:20  Show Profile Send govinda a Private Message  Reply
Tack för tipset! Låter trevligt

Mvh

Music Isn`t my hobby It`s my passion

Professionell Musiklyssnare Musik-Tantriker
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2014/08/28 :  18:21:35  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Jag som inte ens har en komplett skivspelare köpte Reveries på den lokala skivbutiken häromdagen!
I brist på LP uppspelningsmöjligheter lyssnar jag på den via Spotify.
Detta är nog bland det mest råa och äkta jag hört på länge? Jag är inte helt såld på att lämna fönstren öppna i studion, den fjärran trafiken och grannarna är lite störande, men samtidigt blir det jäkligt äkta!

Lite Tom Waits tycker jag mig hitta, men inte tillnärmelsevia så flippat. Joe's sång är spännade att lyssna till, kanske för hans spektakulära tajming..

Tack för tips Jojje! Redigt bra!

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000