HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Nina Letar UFO
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

manw
Member

445 Posts

Posted - 2014/08/20 :  18:49:47  Show Profile  Visit manw's Homepage Send manw a Private Message  Reply
Någon som vet om och var man kan få tag på de två skivor som gruppen "Nina Letar UFO" har gjort?

Diskografi
- Nina letar UFO, 1987
- Med en mun, 1988

Den senare skivan har jag på vinyl, och båda skivorna på tyvärr "knastriga" mp3-or (bitfel, dagens knaster). Skulle vilja hitta någonstans att köpa båda CD, och i första hand den från 1987. Finns det inte att få tag på tryckta CD, skulle jag gärna vilja ha tag på hela och helst ej komprimerade filer.

/Mats, född nyfiken

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2014/08/20 :  19:14:05  Show Profile Send Vox a Private Message  Reply
Om du är beredd att betala så finns de att köpa via discogs.com

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page

manw
Member

445 Posts

Posted - 2014/08/21 :  09:09:44  Show Profile  Visit manw's Homepage Send manw a Private Message  Reply
Ok, får kolla runt, såg någon enstaka CD som var prissatt nånstans 450+ kr, kändes klart överprisad, nånstans hälften av det hade jag varit villig att betala.

/Mats, född nyfiken
Go to Top of Page

Lovan
Member

3166 Posts

Posted - 2014/08/23 :  21:39:47  Show Profile Send Lovan a Private Message  Reply
Inte ett svar på frågan men de fanns på spotify.
Go to Top of Page

manw
Member

445 Posts

Posted - 2014/08/25 :  10:13:57  Show Profile  Visit manw's Homepage Send manw a Private Message  Reply
OK Jo, det är populärt at hyra musik nuförtiden, men ville "ha" dem på ett eller annat sätt...

/Mats, född nyfiken
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000