HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Nu: GRUPPKÖP Någon som provat Anaview AMS1000?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

CH
Member

1474 Posts

Posted - 2015/03/02 :  20:21:55  Show Profile  Visit CH's Homepage Send CH a Private Message  Reply
Måste tyvärr meddela att jag drar mig ur ledarskapet för detta gruppköp pga sjukdom.

Men jag hoppas någon annan kan ta över och slutföra gruppköpet, jag kommer då att dela med mig av all mailkonversation med Profusion och alla PM jag utbytt, både på hififorum och faktiskt.

Så, vem känner sig manad..?
Go to Top of Page

more10
Member

2112 Posts

Posted - 2015/03/06 :  08:02:19  Show Profile Send more10 a Private Message  Reply
CH du har PM

Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet
Go to Top of Page

R1 T
Member

589 Posts

Posted - 2015/03/06 :  09:13:42  Show Profile  Visit R1 T's Homepage Send R1 T a Private Message  Reply
Hej

Får tyvärr meddela att jag dra mig ur gruppköpet, då jag hunnit köpa andra grejer.

Med vänlig hälsning Åke

Örebro
Go to Top of Page

Mattias
Member

1671 Posts

Posted - 2015/03/07 :  01:52:14  Show Profile Send Mattias a Private Message  Reply

Tråkigt att höra CH. Krya på dig.
Blev lite sugen på Anaview steg.
Go to Top of Page

NirreFirre
Starting Member

37 Posts

Posted - 2015/08/12 :  13:42:59  Show Profile Send NirreFirre a Private Message  Reply
Hej alla forumvänner. Jag har tagit på mig ledartröjan för detta gruppköp men lever mest på faktiskt numera. Jag satte upp ett editerbart Google kalkylblad med två ark för tingning respektive prisuppgifter med rabatt mm. Om ni läser från denna post och framåt så bör ni kunna haka på, vi siktar på sista augusti som beställningsstopp. Just nu är 9 AMS1000 bokade och priset är nästan lika bra som i november.

http://www.faktiskt.se/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=59238&p=1781070#p1780329

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1i1lz42Xop4q6cEo4On7NbfSHeJSCqt0wI3jH89P1Mnk/edit#gid=0

Jag håller parallellt på att få fram mer testdata från ELAN Group, det saknas ju t ex frekvenssvar vid full output och THDvsPower i 8ohm i databladet. Skulle va fint om de kunde hitta någon IMD siffra och en THDvsFR graf vid 10kHz, klassD brukar ju ha lite tyngre vid högre frekvenser..

PS. Om ni inte har ett faktisktkonto så ange "HiFiForum" någonstans på er rad i kalkylarket om ni vill vara med och beställa. Så jag inte PMar fel senare. DS

Coz I'm a Raindog too!

Edited by - NirreFirre on 2015/08/12 15:10:08
Go to Top of Page

El_D
Member

171 Posts

Posted - 2015/08/17 :  19:19:51  Show Profile Send El_D a Private Message  Reply
Intressant att gruppköpet är igång igen.
Prisuppgifterna som anges i kalkylarket, är de inklusive moms och frakt?
Go to Top of Page

NirreFirre
Starting Member

37 Posts

Posted - 2015/08/17 :  22:22:02  Show Profile Send NirreFirre a Private Message  Reply
Priserna är angivna enligt kolumnhuvudena, ink moms men utan frakt. Frakten torde inte gå loss på mer än kanske 50kr från DK, sedan en 80-200 (Schenker, Posten?) inom Sverige om man inte kan hämta i Stockholm eller vi ordnar nån "Faktisk express" som det ibland brukar gå att göra via en tråd på faktiskt.

Coz I'm a Raindog too!
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000