HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Efterlängtade skivsläpp!!!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Buggsson
Medlem i AÖ

1657 Posts

Posted - 2014/11/08 :  13:59:50  Show Profile Send Buggsson a Private Message  Reply
Ser att At the gates släpper sitt första studioalbum på 19 år.

Hur länge sedan följande herre sist släppte en skiva har jag inte lyckats ta reda på, men Arthur Brown, 73 år gammal har precis också släppt nytt.

Ginza kommer få besök senare under dagen. At the gates livesläpp från 2008 skall med.

J. Ullberg

Buggsson
Medlem i AÖ

1657 Posts

Posted - 2014/11/19 :  11:40:39  Show Profile Send Buggsson a Private Message  Reply
Just nu så är Arthur Brown restnoterad, men jag hoppas ju att det snart skall lösa sig. Har även beställt At the Gates återföreningsvinyl inspelad live under Wackenfestivalen 2008. Även den är restnoterad. Är mkt spänd på om jag skall bli nöjd eller inte.

J. Ullberg
Go to Top of Page

Buggsson
Medlem i AÖ

1657 Posts

Posted - 2014/12/03 :  14:22:03  Show Profile Send Buggsson a Private Message  Reply
Jag vet inte om jag känner mig särskilt imponerad efter 19 års väntan på nytt studioalbum. Enskilda spår sticker ut, men å andra sidan har jag bara hunnit lyssna en gång som hastigast. Hoppas liveskivan från Wacken blir lite roligare.

J. Ullberg
Go to Top of Page

Buggsson
Medlem i AÖ

1657 Posts

Posted - 2014/12/19 :  16:45:14  Show Profile Send Buggsson a Private Message  Reply
Nu har jag även lyssnat en gång på Crazy World of Arthur Brown. Efter en lyssning är jag måttligt imponerad även här. Sid 1 skulle jag beskriva som trött gubb-rock. Sid 2 var mkt mer lyssningsvärd. Mitt omdöme kan ju skifta efter fler lyssningar.

J. Ullberg
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000