HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 AC/DC på Spotify
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2015/06/30 :  18:53:58  Show Profile Send jonasz a Private Message  Reply
Äntligen!

Bara Beatles kvar nu då...

You'll Never Walk Alone...

FForsman
100.000-klubben

2592 Posts

Posted - 2015/07/01 :  09:30:10  Show Profile  Visit FForsman's Homepage Send FForsman a Private Message  Reply
Yipee! :-D

Ett forum blir till det som medlemmarna bidrar med. Skriv!

Go to Top of Page

DavidS
Member

389 Posts

Posted - 2015/07/01 :  09:51:44  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
Räcker det inte med en låt så har man hört all AC/DC? ;-)
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2015/07/01 :  11:09:26  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Oj, vicken brandbomb DavidS!
Ser fram emot att läsa reaktionerna!

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page

MatsE
Member

622 Posts

Posted - 2015/07/01 :  11:40:50  Show Profile Send MatsE a Private Message  Reply

Jag tror att Beatles får man vänta förgäves på. Tar lite tid för artister att fatta att många har både skivor samt lyssnar på samma musik på Spotify i diverse spellistor. Får betalt två ggr.

"-Yes, to dance beneath the diamond sky with one hand waving free..." Robert Zimmerman
Go to Top of Page

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2015/07/01 :  17:27:49  Show Profile Send jonasz a Private Message  Reply
quote:
Räcker det inte med en låt så har man hört all AC/DC? ;-)


Precis exakt så jag känner angående klassisk musik...

You'll Never Walk Alone...

Edited by - jonasz on 2015/07/01 17:28:24
Go to Top of Page

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2015/07/01 :  17:50:58  Show Profile Send jonasz a Private Message  Reply
Finns på Tidal också nu.

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2015/07/02 :  20:40:03  Show Profile Send Neon Park a Private Message  Reply
Hej
Jag håller med DavidS
Mvh
Go to Top of Page

DavidS
Member

389 Posts

Posted - 2015/07/02 :  22:03:27  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
Nu var min brandfackla på en humoristisk nivå, inte för att göra någon upprörd. Hoppas varken trådskaparen eller någon annan läsare känner att dom blev det.

Visst, AC/DC svänger på bra nog, men deras största hits låter ganska lika allihop. Kanske beror på att det är den stora massan som gillar just dom låtarna och dom som inte har grävt djupare i deras katalog.

Lyssnade lite idag och stampade samtidigt takten med min plattfot. :-)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000