HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Clio
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Eriksson
Member

812 Posts

Posted - 2015/09/02 :  09:45:36  Show Profile Send Eriksson a Private Message  Reply
Jag valde en stationär, då jag inte riktigt trivs med laptoppar.
Go to Top of Page

Eriksson
Member

812 Posts

Posted - 2015/09/02 :  19:09:14  Show Profile Send Eriksson a Private Message  Reply
Nu är den nya datorn installerad, men det funkar ialla fall inte. Men det är bra på sätt o vis, för det innebär ju att felet kan koncentreras till Clio boxen.

Så nu råder ingen tveksamhet om var felet ligger.
Go to Top of Page

DahlbergAudio
Mästar-Harry 2005

1025 Posts

Posted - 2015/09/02 :  20:15:28  Show Profile  Visit DahlbergAudio's Homepage Send DahlbergAudio a Private Message  Reply
Är det ett pci fw-kort som sitter i pc'n ? I så fall, är det ett 1394a kort ? Det spelar också roll.
Go to Top of Page

Eriksson
Member

812 Posts

Posted - 2015/09/02 :  21:39:28  Show Profile Send Eriksson a Private Message  Reply
Ja, det är det. Men jag har nu provat två stycken av detta kort, och det funkar inte med något av dessa två.

Så, nu blir det Florence.

Det jag kan undra om detta med andra erfarenheter i ryggmärgen, är om de kanske använder komponenter av mindre/billigare kvalitet.
Go to Top of Page

DahlbergAudio
Mästar-Harry 2005

1025 Posts

Posted - 2015/09/03 :  00:32:15  Show Profile  Visit DahlbergAudio's Homepage Send DahlbergAudio a Private Message  Reply
ja du får väl skicka boxen, inte mycket annat att göra nu.

lycka till
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000