HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Hårddisk hittas inte?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Wader
Member

460 Posts

Posted - 2016/11/29 :  08:56:32  Show Profile Send Wader a Private Message  Reply
Det jag tänkte var att DavidS kanske är inne på nått och det kanske inte finns drivrutiner inlagda för att köra vissa usb-pryttlar på din nya dator.
Go to Top of Page

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2016/11/29 :  17:15:22  Show Profile Send bearwik a Private Message  Reply
Men det funkar med en annan extern hårddisk.

Jävligt nöjd Tannoyägare!
Mer membranyta åt folket!
Min rigg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066


Go to Top of Page

DavidS
Member

389 Posts

Posted - 2016/11/29 :  17:44:51  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
Okej, då ska det nog inte bero på det jag tipsade om. I mitt fall kan jag inte köra någonting, varken mobil, digitalkamera eller dylikt.
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2016/11/29 :  19:40:08  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Snart har vi vänt ut o in på oss själva utan att ha ställt den enda relevanta frågan:
Vilket filsystem har den trilskande USB disken?
(Anslut den till lämplig dator där den kan läsas. Höger klicka på den i utforskaren oh välj egenskaper. Det torde vara läsbart i dialogen som dyker upp)

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000