HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Tannoy
 Ryska kondingar i Tannoy delningsfilter
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Fred
Member

353 Posts

Posted - 2017/12/17 :  21:52:04  Show Profile Send Fred a Private Message  Reply
Någon som testat ryska kondingar i Tannoy-filter? Finns ju massor med billiga kondingar på ebay.

Hälsninar
Fredrik

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2017/12/18 :  15:07:01  Show Profile Send bearwik a Private Message  Reply
TobbeL här på forumet byggde filter till mina Tannoy med rysskondingar, jag är mycket nöjd!
Bild finns här: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066&whichpage=26

Jävligt nöjd Tannoyägare!
Mer membranyta åt folket!
Min rigg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066



Edited by - bearwik on 2017/12/18 15:08:59
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7701 Posts

Posted - 2017/12/18 :  18:51:05  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Jag hade såna också i mina men om de var bättre än något annat har jag ingen aning om

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Fred
Member

353 Posts

Posted - 2017/12/18 :  21:25:19  Show Profile Send Fred a Private Message  Reply
Rejält filter Bearwik! Testar och bygger med K73-16 å återapporterar.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000