HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vintage HiFi
 Omkantning av Mirsch och Martin Persson basar
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

HNK
Member

278 Posts

Posted - 2019/04/16 :  10:21:08  Show Profile Send HNK a Private Message  Reply
Hej, finns det någon i Västeråstrakten/mälardalen som gör omkantning av vintage basar? Mirsch OM 3-28 är en 8#8221; bas (made in eskilstuna). Och Martin Persoon MP-1 en 6,5#8221; med gummikant och svagt hängande spindel.

Tycker hifikit blir alldeles för dyrt om jag ska lämna in. Alternativet är att göra detta själv men känns som ett krångligt arbete.

Med vänlig hälsning, Henrik

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2019/04/16 :  13:43:30  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Tyckte nog att LN Högtalarservice hade skapliga priser. Sedan är det väl så att man får acceptera att Sverige inte riktigt ryms innanför kommungränsen. Med det menar jag att man ibland får acceptera att bra service finns någon annanstans ofta.

LN-högtalarservice

Edited by - soundbrigade on 2019/04/16 13:44:35
Go to Top of Page

HNK
Member

278 Posts

Posted - 2019/04/16 :  17:43:33  Show Profile Send HNK a Private Message  Reply
Tack för tipset! Dem är ju avsevärt billigare än hifikit, men långt som sagt. Är det någon som gör sånt hemma lite närmare västerås stockholm hör gärna av dig till mig på tel 070 7408980
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000