HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Sikacryl-s?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

sladdbarn
Member

2844 Posts

Posted - 2021/09/09 :  12:15:32  Show Profile Send sladdbarn a Private Message  Reply
"Akryllatexbaserad fogmassa för inomhusfogar. Kan med fördel användas för akustika tätningar. Yttorr på ca 30 minuter."

Hittade ett gäng i källaren, någon som använt? Till vad?

Drömmer om bra ljud...

Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben

6793 Posts

Posted - 2021/09/09 :  12:25:05  Show Profile Send Bubbel a Private Message  Reply
Som byggnadsmålare använde vi något liknande det var mest i skarvar där det tänktes vara rörelse istället för spackel som hade spruckit t.ex mellan fönster och vägg i hörnor man fick erfarenhet och visste var man skulle applicera det. Jag använder det i skarvarna på de högtalarlådor jag bygger det blir helt tätt då.

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.

Edited by - Bubbel on 2021/09/09 12:26:43
Go to Top of Page

sladdbarn
Member

2844 Posts

Posted - 2021/09/13 :  08:49:29  Show Profile Send sladdbarn a Private Message  Reply
Tack för info.

Drömmer om bra ljud...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000