HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 iTunes

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
fixarstig Posted - 2013/10/21 : 22:13:22
Håller just på med att avinstallera iTunes. För att kunna köpa måste man ha ett konto där de bland annat kräver uppgifter om mitt kreditkort som tydligen ska ligga där permanent. Vem lämnar ut sån info utan tvekan Någon här som gjort det
9   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
fixarstig Posted - 2013/10/22 : 14:19:28
Micke, jag har redan "rippat" via min analoga cd-inspelare. Det är när jag kör denna skiva i bilen som det börjar hacka och ha sig. På vanliga spelaren går den bra.

Nu åker skiten ur datorn för gott. Tack för assistansen
Ryssen Posted - 2013/10/22 : 10:52:30
quote:
Skapade en ny mailadress för att ordna nytt ID-konto men det blev samma skit. Kan det vara så att man måste ha en apple-dator?

En del siter tar det ett tag (olika lång tid) att byta lösenord,har varit med om att det tagit upp emot ett dygn ibland.
AlfaGTV Posted - 2013/10/22 : 10:47:00
quote:
Kan det vara så att man måste ha en apple-dator?

Nej, det kan jag definitivt svära på!

Är det inte enklare att lyssna på den via Spotify då?
Du kan ju alltid "rippa" den från Spotify-strömmen...

VH /Micke
fixarstig Posted - 2013/10/22 : 10:26:42
Skapade en ny mailadress för att ordna nytt ID-konto men det blev samma skit. Kan det vara så att man måste ha en apple-dator?

Det är så att jag bara är ute efter en skiva med Kaizers Orchestra, Våra Demoner, som bara finns på iTunes. Finns det någon som kan hjälpa mig att köpa den vore jag mycket tacksam. Kostar 108 kr som jag skickar + eventuella andra kostnader.
fixarstig Posted - 2013/10/22 : 09:43:38
Jag tror jag blir galen snart. Har ordnat konto med användarnamn Fixarstig men lösenordet funkar inte när jag ska logga in. Har ändrat lösen tre ggr men samma svar hela tiden. Felaktigt ID eller lösenord
fixarstig Posted - 2013/10/22 : 09:05:59
Ok, det verkar som om det finns en väg att skapa kontot utan kreditkortsuppgifter. Får väl ladda ner iTunes igen och kolla bättre.
Tack för hjälpen
AlfaGTV Posted - 2013/10/22 : 07:27:39
Jo, jag har väl haft ett iTunes-konto sedan 90-talet typ...
Men det sant, du måste inte ange kreditkort för att enbart skaffa ett konto.
Det är frivilligt.

För mig är det inte konstigare än att ha ett abbonnemang på mobilen... Ett som inte kostar om du inte ringer alltså..

Vh Micke
Melker Posted - 2013/10/21 : 23:25:29
Det ska inte behövas. Man kan skapa ett itunes-konto utan att ange kreditkortsnummer och sedan handla med tex itunespresentkort man har köpt på tex ICA.
Joda Posted - 2013/10/21 : 22:39:31
e-kort annars?
Men håller med, man ska inte behöva gå med på sådant tjafs.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000