HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Tannoy
 Ny medlem som man är i TOOS!!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
Gimli Posted - 2008/07/09 : 22:06:08
Hej kul att få vara med i Tannoy Owners of Sweden. Jag har suttit på mina ex ett par år och nu äntligen fått dem att låta som de skall. Mycket tweek återstår t.ex. roomtuning och lite bättre uppställning/hängning på elektroniken(funderar på luftburet till skivspelaren). Classe har bistått med lådbygget och Time med slutstegen som bygger på mark3 utgångstrafos och levererar ca 20 watt(det räcker långt). Separata basar har jag själv slängt ihop för man vill ju ha det där lilla extra i djupet. Lägger upp ett par bilder på Micke Y´s anmodan.hmmm... skall bara lista ut hur man gör först.
3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Micke Y Posted - 2008/07/09 : 22:47:10
Hej Gimli

Välkommen och perfekt att du skall fixa bilder. Jag föreslår i den gemensamma fototråden.

Pac

Allas högtalare står listat i medlemstråden

Micke
Gimli Posted - 2008/07/09 : 22:38:06
Hej Pac! det är ett par 3808 15" i den större monitorred lådan. Jag har inte lyckats få filezilla att fungera men det kommer någon bild.
Pac Posted - 2008/07/09 : 22:18:14

Hej! Vad är det för Tannoyer du har?

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000