HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Butikshyllan
 Tubular-well.se rör säljes med garanti.

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
peterh Posted - 2014/04/23 : 16:58:12
Inför min stundande pensionering har jag startat en lagom rörelse, nämligen att tillhandahålla rör till rimliga priser och bra villkor.

Själv har jag mekat med audio sedan 60-talet, men efter en lång avvikning i databranchen svänger jag hem :-)

För att hålla koll på rören samt att kunna matcha slutrör på ett vettigt sätt har jag skaffat en maximatcher, samt byggt mig en uTracer ( dos4ever.com)

Jag har bra kontakter med JJ , inga alls med ryssar eller kineser. Dessutom försöker jag skaffa fram 7199 6an8 etc om jag hittar fullgoda sådana till rimliga proser, men jag har inga ambitioner att bli en "fullsortiments-leverantör", det är ju ett sidoknäck som jag inte skall leva på.

Välkommna !

Peter Håkanson

1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
peterh Posted - 2014/06/22 : 08:38:44
Jag har ett 10-tal 6AN8A både nya och bättre begagnade,alla med
uppmätta kurvor till den som önskar.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000