HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hifi-rack som inte kostar skjortan?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2003/03/02 :  01:11:03  Show Profile Send Aton a Private Message
Tackar Ayn. Får se om jag fixar det bättre den här gången...
Go to Top of Page

Snutten
200.000-klubben

3452 Posts

Posted - 2003/03/02 :  15:59:34  Show Profile Send Snutten a Private Message
Hej, ngn som har erfarenheter av Schroers & Schroers Focus 72?? Tycker den är snygg som bara den men är lite tveksan då den har glashyllor, kanske låter den lite hårt pga detta?? Dock 1 cm tjocka hyllplan. Finns bla på www.referenceaudio.com för beskådande.
Go to Top of Page

Erik Johansson
70-tals OA!!!!!

873 Posts

Posted - 2003/03/02 :  16:41:31  Show Profile Send Erik Johansson a Private Message
Ett TNT Flexy Table borde vem som helst kunna slänga ihop. Mitt består av 3st M20 stänger och 4st hyllplan i 25mm MDF. Kan man skruva ihop en Ikea hylla, kan man skruva ihop ett Flexy Table. Speciellt lätt blir det om man struntar i att fanéra hyllplanen och bara målar dem t.ex. svarta och för de 3 stängerna tillkapade hos metallförsäljaren, då är det verkligen bara "plug n play".

Mitt hamnade på ~1000kr inkl fanér, lim (till fanéringen), lack och allt annat. Lite billigare blir det ju dessutom om man bara målar.

/Erik
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000