HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Ny fix ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

binmarv
Member

403 Posts

Posted - 2003/03/11 :  15:19:22  Show Profile Send binmarv a Private Message
Jag har ryktesväg hört att S.A.T skall komma med en ny förstärkare vid midsommar. Finns det någon här inne som känner till något om detta ? Ska det bli en förbättrad uppföljare till amplifixen ?

/Martin

Det man inte har i huvudet får man ha i öronen!

Gebex
Member

884 Posts

Posted - 2003/03/11 :  15:25:17  Show Profile Send Gebex a Private Message
Det har skrivits en del om detta tidigare.

"Primare har inte fortsatt produktionen av Amlifix. Just nu har HiFi-Consult bara en förstärkare kvar (spring iväg och köp den snabbt om du söker en bra och prisvärd förstärkare). Man kan tänka sig att Primare tycker att produkten Amplifix konkurrerar lite väl bra med Primares egna produkter. OBSERVERA att det är en egen reflektion.

Vad kommer istället?
Mr Bladeluis kommer att släppa en ny integrerad Advantageförstärkare. Den kommer att vara på 2*150W, ha dubbla balanserade ingångar och ha en ”riktig” förförstärkarutgång. Displayen kommer att vara längre (antagligen även större) än vad den är på Amplifix. Den kommer dock att kosta mer än vad Amplifixen gör. Förhoppningsvis så kommer den att börja att börja levereras under April månad. Det bör man nog ta med en nypa salt."

Du hittar tråden på:
http://www.hififorum.nu/topic.asp?TOPIC_ID=8542&whichpage=1&SearchTerms=advantage
Go to Top of Page

binmarv
Member

403 Posts

Posted - 2003/03/11 :  15:30:37  Show Profile Send binmarv a Private Message
Vad jag fick höra av en återförsäljare var att en ny amplifix var på väg och att den enbart skulle ligga ett par tusenlappar över föregående modell, men med en del trevliga nyheter inuti.

Det man inte har i huvudet får man ha i öronen!
Go to Top of Page

Sanoj
Mannen med bilderna

2475 Posts

Posted - 2003/03/11 :  15:34:55  Show Profile Send Sanoj a Private Message
quote:
Vad jag fick höra av en återförsäljare var att en ny amplifix var på väg och att den enbart skulle ligga ett par tusenlappar över föregående modell

Ja även återförsäljare har ju rätt att gissa....men hur rätt/fel dom har vet jag

Konsult hos Consulterna
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000