Precis som det står i min rubriken, så säljer jag min arcam alpha 7se. den är i perfekt skick och all embalage finns kvar. Kan någon tänka sig att vara intresserad måntro?
Maila i så fall till lgg99001@student.mdh.se och säg vad du vill ge för den. Den finns förresten i Västerås, men kan skickas.
Det är väldigt kort tid man lever med tanke på hur länge man kommer att vara död...
Edited by - theboyonthemoon on 2003/03/18 17:05:33
många hör av sig, men är det nån som verkligen vill köpa den??? 2500kr plus frakt bjudet... Vill ni ha den måste ni lägga ett bud här i forumet senast kl 24.00 ikväll. /Lasse
Det är väldigt kort tid man lever med tanke på hur länge man kommer att vara död...
Jag kan passa på att meddela här också att cd-spelaren hämtas i Västerås, eller så är det förskottsbetalning till privatkonto i föreningssparbanken som gäller.
säljer den för 2500kr plus porto till den som vill ha den. Vill bara ha den såld. Annars kommer jag lägga upp den på tradera för att få en fungerande budgivning.
Observera att 7SE är en nyare modell än 8:an...