Mycket snyggt. Kan du berätta något om material och om det är fjädrande eller liknande. Var i landet finns det t.ex.?
Kom på en sak till; Har du lyssnat dig fram till att sladdarna inte skall ligga på golvet eller har det bara blivit så? Upplever nämligen själv förbättringar om sladdarna leker skeppsbrott.
Den är gjord av rostfritt stål, står på massiva mässingskoner, små koner under hyllorna som är av MDF.Benen är fyllda med blästersand. Jag bor i Dalarna,Borlänge.
Kablarna blev svävande när jag bytte förstärkare och det blev bättre men jag tror det mesta beror på stärkaren.
Dont look back. Something might be gaining on you...
Ojojoj, jag är djupt imponerad av hur snyggt du har byggt. Tror jag lägger ner mitt hifibänksprojekt på studs av ren avund. Posta ett inlägg på DIY hur du byggde ihop den vetja! Hade du bott i Uppsala hade jag köpt den på studs. Maila gärna ett par bilder till mig.
Nejdu!! Den står där som en påminnelse att när jag hittat rätt i ljud-djungeln och kan koppla av ett tag och bara lyssna!! så väntar nya projekt: 356 replica!
Dont look back. Something might be gaining on you...