HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Karik, ej längre till salu
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

B Peter
Member

635 Posts

Posted - 2003/03/13 :  16:51:21  Show Profile Send B Peter a Private Message
Tyvärr eventuella spekulanter, jag drar tillbaka försäljningen för tillfället. Tror nämligen att jag snart kan ha råd med den skivspelar jag vill ha, och då behåller jag helst min favorit-cd-spelare så länge

Linn Karik cd-spelare i toppskick säljes. Det är allra senaste versionen som byggdes, serienummer över 16000. Uppgraderad laserupphängning gjord av Takt & ton i Luleå. Spelaren är relativt "ny" eftersom den låg ouppackad i Linns lager något år efter att Karikserien slutat tillverkas.
Karik som spelare är enligt min åsikt "The King of Rhytm", särskilt efter några mindre vibrationsdämpande åtgärder. Jag har varken i butik eller på mässa hört en cd-spelare som slår min Karik på fingrarna på det området.

Pris 8500 kr eller byte mot en riktigt bra skivspelare med bra tonarm. Kom med förslag.

Edited by - B Peter on 2003/03/14 12:56:52

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2003/03/13 :  17:26:39  Show Profile Send Ayn a Private Message
Ah, den som hade de pengarna...

Är så sugen på Genki, Karik eller en Arcam CD92, men det ligger tyvärr ett par månader fram i tiden.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000