Sony EX70lp är ett förslag...eller sony mdr888lp för 750 kr men de är nog inte värda sina pengar.. allra prisvärdast är dock sennheiser MX500 för 250 kr! ett superfynd som är ungefär lika bra som mdr888lp för 750 kr...koss the plug är nog ingen höjdare...alldeles för högt pris i sverige...i usa kostar dom ca 15 dollar..
tycker dock porta pro som jag själv har verkar vara mer välbyggda än sporta pro eller har jag fel? är inte sporta pro lite plastiga? kanske är porta pro värda den extra hundringen över sporta pro?
tycker inte att dem e plastiga... men men hmm ok snäckor, helt annan femma Hade The Plug innan, (innan dem blev stulna =( ) Funkade bra, lite mkt av det goda kanske (bas) /Sudden
hade ett par mdr888lp (köpta för 600kr). verkligen inte värda pengarna. först och främst känsliga som spädbarn. sen låter dom helt värdelöst (i förhållande till kostnaden).
man bör inte använda de "öronkuddarna" som följer med..de är så tunna...på siba eller nån annanstans finns det lite tjockare varianter att köpa...om man vill kan man också testa att använda två öronkuddar...
Jag köpte mina Koss "the plug" för $14.95 på www.koss.com . Helt ok för dom pengarna. Det tog 5 dagar att få hem dom och det kostade någon tia i frakt. Jag tycker att de sitter väldigt bra och de ramlar inte ur när man rör på sig. Sen slipper man höra en massa ljud utifrån.
bor själv inte i stockholm men det borde finnas en hel del ställen..om du inte hitter nåt ställe som säljer dom så är det bara att gå till ett ställe som säljer sennheiser och beställa dom från dom...
Pluggen låter väldigt olika beroende på hur man sätter den i örat. Jag tror åxå örats form påverkar ljudet och hur svårt man har att sätta in dom. Jag är nöjd med mina. Med rätt montage i mine öron låter dom bra. det jag gillar mest är att dom stänger ute störande ljud. Dom låter nästan lika när det är tyst och när man tex åker buss. Jag har ett par Koss Ksc-35 och dom låter helt olika beroende på var man är. Framförallt basen försvinner i buss osv, Pluggen basar överallt jag har varit hittils. Ett problem är att man kan få skumgummi i röret när man sätter i dom.
Jag håller med. Det är stor skillnad på hur man sätter in dom. Det blir riktigt dåligt om man trycker in dom för långt (tycker jag i alla fall).Jag har dom sittande lång ut. Först kändes det som om dom skulle ramla ut, men de sitter riktigta bra.