HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 LTS lågimpediva högtalarkabel
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

ztig
Starting Member

21 Posts

Posted - 2003/03/18 :  03:04:27  Show Profile Send ztig a Private Message
Den rekommenderade ekkx kabeln finns inte på ELFA längre, vad ska man använda istället?????

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2003/03/18 :  09:01:47  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message
Det finns en likvärdig ersättare på ELFA... Jag kommer inte ihåg nummret, jag har det hemma på en faktura och kan kolla upp det om du vill, men annars går det bra att skicka ett mejl till ELFA och fråga, de svarar garanterat...

Vanligen och vänligen
/Georg

"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo
Go to Top of Page

Nagref
Member

113 Posts

Posted - 2003/03/18 :  09:19:25  Show Profile Send Nagref a Private Message
55-749-61
Ska den heta men jag tror inte den finns varken i katalogen eller på hemsidan. Kan vara värt att fråga ändå hos Elfa. De har ju en del andra saker än de som syns i katalogen.

Annars så har det gått bra att tidigare få tag på den från Sixten på www.edgaraudio.se till ett bra pris. Du kan ju kolla med honom.

Assisterar Holographic Audio och Larsen Hifi
VD för Acoustic Landscape
R&D-ansvarig för Acoustic Illusion
Go to Top of Page

Movi1
Starting Member

4 Posts

Posted - 2003/03/18 :  21:25:07  Show Profile Send Movi1 a Private Message
Om man går in på Elfas sida och sen trycker på snabbköp så kan man mata in art.nr och då finns den med ELLXB 20x2x0,5
Go to Top of Page

Nagref
Member

113 Posts

Posted - 2003/03/18 :  21:26:24  Show Profile Send Nagref a Private Message
Tack för tipset Movi1! Jag brukar få en del frågor om just den kabeln av någon anledning

Assisterar Holographic Audio och Larsen Hifi
VD för Acoustic Landscape
R&D-ansvarig för Acoustic Illusion
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000