Tillåter Hifi-klubben hemlån i Göteborg? I Stockholm har de nyligen bestämt att hemlån INTE skall tillåtas - i alla fall inte för en cd-spelare (S500i) jag ville låna hem och prova Eller var det bara jag som hade otur med en försäljare som hade en dålig dag
Ingen aning faktist.... Jag har aldrig handlat några tyngre grejer på Hifi Klubben. Och skulle jag inte få låna hem och prova skulle jag aldrig köpa något där heller. Sen om man kallar det för lån eller öppet köp spelar ju mindre roll...
I Helsingborg brukar de säga att man köpa på öppet köp. Lite knöligare, men går ju. Bäst är de butiker som är både seriösa och generösa, t.ex. Malmsjö Hifi som lät mig låna hem både Audiovector M3 super och Infinity Kappa 600 (? största modellen i alla fall) för jämförelse hemma efter att ha sållat ut andra högtalar vid en 3 timmars lyssningssession i butiken.
Vet inte hur Hifi klubben gör när det gäller kablar dock.
Gör ett besök i någon av våra butiker så hjälper vi dig med råd, och du kan också låna hem olika kablar för att prova själv i lugn och ro. Taget från hifiklubben's hemsida=) Mvh Putte