HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Mässan på Radiocentralen i Umeå
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Henrik B
Member

52 Posts

Posted - 2003/03/24 :  13:53:07  Show Profile Send Henrik B a Private Message
Vill passa på att tacka personalen på RC för ett trevligt och seriöst bemötande, vilket gjordet det väligt roligt att vara där, att sedan också intresset var högt gjorde det inte mindre kul... Det var även kul att möta de andra distributörerna och att vi kunde få det att funka så bra mellan oss med en diverase test i mellan åt...

Till lika var det kul att träffa några av personerna på forumet med en roligt och intressant pratstund...

Roligt att det var några som tittade in på fredag och kunde höra då Dvorak började fungera med Beethoven filtret.

MVH
Mats och Henrik på Välljud

Johansson
var e mitt Pass?

606 Posts

Posted - 2003/03/24 :  15:21:59  Show Profile Send Johansson a Private Message
F*n att jag missade fredagen, om det lät bättre än torsdagen måste det ju ha låtit grymt bra...

//Johansson

Bättre tiga och tas för idiot än tala och undanröja alla tvivel...
Go to Top of Page

n/a
deleted

1846 Posts

Posted - 2003/03/24 :  16:05:38  Show Profile Send n/a a Private Message
Snacka om potential!!!!!! Lyssnade under torsdagen och satt mest och funderade över hur det skulle låta med filtret som faktiskt är avsett för högtalaren .
Go to Top of Page

gurin
Member

196 Posts

Posted - 2003/03/24 :  18:49:25  Show Profile Send gurin a Private Message
Som jag skrivit i en annan tråd. Det lät väldigt mycket bättre med Beethovens filter, och det var fortfarande fel filter!

Tack själv Henrik!

mvh/Gurin

Mina öron är mina mätinstrument.
Go to Top of Page

brumel
Member

2568 Posts

Posted - 2003/03/24 :  20:34:42  Show Profile Send brumel a Private Message
Synd att jag inte kom loss på fredagen då. Fast då trodde jag allt var slut och den grå vardagen hade kommit åter.

Hifiarkeologen
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000