Snell K.5, finish ek, gedigna stativhögtalare (11.5kg/st)i mint cond. säljes med Standesign stativ (höj/sänkbara och går att sandfylla). Nypris högtalare: 8000:- stativ: 1400:- mitt paketpris 4000:- Finns i Uppland. Original emballage. Ring 0733-401000 eller 070-9976866. Jag kan leverera högtalarna inom Uppsala/Stockholms området. /Johannes
Drygt 2år gammla. Har använts som bakhögt. drivna av Rotel slutsteg 993 (3x200W). Vill ha Mirage Omni i bak för större och mer diffus ljudbild. Har ej bild (vet ej hur man gör!!!) men garanterar ett perfekt skick. De är magnetiskt skärmade oxå.
Ok, kan du inte maila bilden till mig? sundstwroom@hotmail.com ?? Tänkte ha dem som hifiburkar i mitt lilla rum (12kvm) har alldeles för stora högtalare nu. Hemsida till Snell? Tackar på förhand.
- Hej! Jag har inte möjlighet till att få till en bild den här veckan. Jag måste låna en kamera först. På sön 6/4 skulle jag kunna möjligöra en bild via ett mail. Jag rekomenderar stereophile.com . Gå in på Links2Die4 välj komponenter och vipps har du länkar till all världens hifitillverkare. Det finns en länk till Snell där också. Har du frågor så ring mig på 0733-401000. Jag kan ringa upp dig tillbaka så slipper du stå för samtalskostnaden. mvh, Johannes