Har av min favoritaffar fatt lana hem ett Audio Research forsteg (LS16 Mark II), har precis kopplat upp dyrgripen har hemma och ser fram emot trevliga stunder de narmaste dygnen.
Min forsaljare tyckte det var synd att bara lana ett forsteg sa han lamnade med ett slutsteg ocksa (VT50). Just nu matar forsteget min integrerade forstarkare som far agera slutsteg och darefter vander vi pa steken med min integrerade som forsteg at Audio Research-slutsteget innan vi avslutar med Audio Research for hela slanten.
Jaha, Nu star apparaterna bak i bilen for aterlamning i eftermiddag. Skall forsoka knapa ihop ett utlatande inom kort. Tyvarr blev det bara lyssning av forsteget. Far bli fler hemlan av slutsteget framover... :)
Hade ingen aning om att det hade sa gott rykte. Roligt ocksa att det varit sa mycket skriveri pa forumet om detta marke de senaste dagarna.
Halloj igen, Efter manga om och men ar nu recensionen klar pa Audio Research LS16 MKII. Den ar inlagd pa "hardavara". Da detta ar mitt forsta forsok pa en mer genomarbetad recension sa ar all feed-back valkommen...