Jag måste ju säga att popupreklamen från the gator coporation drar ner betyget kraftigt, ett företag som sysslar med minst sagt "anmärkningsvärda" aktiviteter vad det gäller spam och popups.
"Jag måste ju säga att popupreklamen från the gator coporation drar ner betyget kraftigt, ett företag som sysslar med minst sagt "anmärkningsvärda" aktiviteter vad det gäller spam och popups."
Ja jag för min del brukar lämna den sortens sidor där Gator dyker upp.Du kanske skulle fixa till lite länkning till avdelningarna också så att man kan läsa om de olika delarna?
Även skriva en gästbok så attman kan lämna meddelanden? Annars en mycket snygg och ren hemsida. Det glädjer mig att fler och fler börjar använda svart och vitt på hemsidorna.Du kan ju passa på att besöka även min hemsida. Mvh Kristofer
Tycker även om det faktum att du håller dig till att skriva förförstärkare och effektförstärkare istället för försteg och slutsteg. Det ger ett mer seriöst intryck tycker jag eftersom det beskriver vad förstärkardelarna gör i förstärkningen. Mvh Kristofer