HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 LEM slutsteg, har någon erfarenheter av dom?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

JockeEL84
fd ignatz

122 Posts

Posted - 2003/05/07 :  15:26:04  Show Profile  Visit JockeEL84's Homepage Send JockeEL84 a Private Message
Jag har hört mycket gott sägas om italienska LEM slutsteg. De är tillverkade för proffsbruk men sägs alltså låta bra. Tyvärr verkar dom inte finnas för provlyssning i detta land så jag söker kommentarer från er som lyssnat på något av deras slutseg i något sammanhang.

För egen del köper jag inte dyr hifi men jag gillar kvalitet och öppnar man en standardförstärkare ser man redan på komponenterna vilken kvalitet man får, LEM ser i alla fall ut att kunna leverera en bättre ljudkvalitet om man tittar inuti låddan. Annars skulle jag nog intresserat mig för slutsteg med lite snyggare utanverk!

malare
Member

273 Posts

Posted - 2003/05/07 :  17:24:43  Show Profile  Visit malare's Homepage Send malare a Private Message
Jag använder en AMP8 som jag tycker är mycket bra för det priset.

Sen har jag gjort en del modifieringar som har gjort den mycket bättre, men jag är inte riktigt klar än (undrar om jag nånsin blir det)

Vill man så kan man ju göra en ny front så blir den snyggare

Mvh. Per Målare
Go to Top of Page

n/a
deleted

1846 Posts

Posted - 2003/05/07 :  18:04:34  Show Profile Send n/a a Private Message
Kolla med HBL dom kan nog hjälpa dig.

http://www.standardaudio.se/index1.html

”Mycket av världens elände är resultatet av i demokratisk ordning fattade beslut.”

- Olof Palme
Go to Top of Page

JockeEL84
fd ignatz

122 Posts

Posted - 2003/05/08 :  13:58:50  Show Profile  Visit JockeEL84's Homepage Send JockeEL84 a Private Message
Tack för inputten!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000