Hallå själv! Har en Linn Majik till salu under säljes. För en femhundring ytterligare får du lite mer... Finns du i Gbg-trakten kan vi ordna så att du får "känna" på den innan du ev. bestämmer dig. Hör av dig om det är ngt för dig! /B
Hupp! Mer info om Linn Majik hittar du bla på www.tonlaget.se under förstärkare. På www.taktoton.com hittar du referenspriser. Linnen är en utpräglad 2 kanalare...tux har testat den och skriver om den här i forumet. topic http://www.hififorum.nu/topic.asp?TOPIC_ID=12955 Jag har dessutom använt en prologic hembio processor från Dantax med den. (slängs in i köpet om du är intresserad) Men är det hemmabio du är ute efter så skall du nog titta förbi mig och snegla mot H/k:n eller vidare! Är det 2 kanaligt du är ute efter, ja då kan kan bara säga: Linn är Linn! Ljud, design och livsstil för många!
Kort och gott en kompetent förstärkare med utvecklingspotential till ett hyffsat pris som begagnad...någon som tycker annorlunda?
Finns du i mina trakter (gbg) får du gärna känna på den innan du bestämmer dig. /B
Låter väldigt intressant. Hadde siktat in mig på en H/K 670 men tänkte att jag skulle kika på begg marknaden. Tyvärr bor jag i Kristinehamn men jag kan ju ta en tur till GBG och passa på och hälsa på nån släkting eller nåt. :-)
Hur är Ljudkaraktären? Någon musik den inte passar till? Vill du kan du ringa på 0706560501
Johan
"It takes a joyful sound To make the world go round"
Paus i hockey:n... Hinner svara lite, Jag sökte på Linn Majik här i forumet Hittade bl a denna Topic: http://www.hififorum.nu/topic.asp?TOPIC_ID=12935&SearchTerms=Linn,Majik Du får gärna komma och lyssna om du har vägarna förbi även om du förstås helst skall testa i in miljö! Gör en sökning på linn majik här i forumet så får du lite input på hur de är. Jag har varit grymt nöjd med den men mitt hemmabio intresse har vägt över. Tux var här och lyssnade se länk till Topic i förra posten och han var imponerad av vad mitt lilla system kunde prestera... Man kom gärna och bilda din egen uppfattning. Se PM för mina siffror om du har fler frågor! /B
den finns i helsingborg. Ljudet är bra. Vad som är bra är att den har pret out/main in vilket inte hk670 har. dvs man kan använda den som slutsteg eller försteg. Tara labs missing link gör en ganska stor skillnad i ljudet, det märkte jag när jag tog bort den. Den kan skickas tror jag men inte med bussgods.
kan tyvärr inte skicka mot postförskott för att man måste ha postgirokonto. Ljudkaraktären kan man väl säga är ganska kraftfull och hyfsat luftig. Du kan ju PM:a svar!