HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Oj vad alla är trevliga här!!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2003/06/18 :  00:30:03  Show Profile Send Ayn a Private Message
millenniumking, klaga på du...du är välkommen till Linn-forumet om det är något särskilt du vill påpeka för "oss"

Själv hade jag dock en närmast religiös upplevelse med min "nya" Numerik igår, jag är nog för salig för tillfället för att något skulle kunna bita på mig

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

Timbre
Member

4608 Posts

Posted - 2003/06/18 :  00:33:40  Show Profile Send Timbre a Private Message

Ja, vi börjar faktiskt skärpa till oss... Måste bero på att vi (forumet alltså) har passerat den kritiska ettårsgränsen...
Go to Top of Page

Dimitri
Member

1050 Posts

Posted - 2003/06/18 :  00:37:23  Show Profile Send Dimitri a Private Message
Manga X, Har man en goss-Linn så gillar man också ett ljust system i början, men efter si så där 15 år så är man tvungen att börja gilla en mera basstungt system. Ens smak typ mognar.;)
Välkommen Jaha, låt dig inte skrämmas av tillfälliga utbrott.
Dimitri
Go to Top of Page

martinsson
100.000-klubben

3311 Posts

Posted - 2003/06/18 :  13:39:22  Show Profile  Visit martinsson's Homepage Send martinsson a Private Message
Jag vill bara passa på att stämma in i "Jaha's" åsikt om att detta är ett trevligt ställe där man blir väl bemött.
Personligen känner jag starkt för Pro-Audio och än sålänge har jag fått hållas med att komma dragandes med detta lite här och där.

Givetvis är detta något som uppstått ur mitt tidigt grundade hifi-intresse.

Jag tycker även att utrustningen man innehar är underordnat intresset, det är olika erfarenheter och delade meningar som ger uppslag till nytt tänkande och nya ideer.

Ett stort TACK till alla här på forumet för detta.

martinssons DIY funderingar och projekt - http://www.martinsson.cc/blog/
Go to Top of Page

hifidreamer
Member

197 Posts

Posted - 2003/06/19 :  00:02:42  Show Profile Send hifidreamer a Private Message
Hej

Ja, visst är det ett riktigt trevligt och informativt forum.
Det finns dock sidor (typ presentationerna) av detta forum man kan läsa om man gillar dokusåpor.
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000