jag HAR sett priset, men memorerade det tyvärr inte... har något vagt minne av att det ska ha legat mellan 9000-10000kr... 9600kr kanske? tror 8:an låg på strax över 13...
//jakob
Hifi handlar inte om att veta - det handlar om att känna.
Ja, det verkar som om apparat.se importerar själva när de har fått en beställning och därför kan det ta 1-2 månader, ibland ännu mer, att få sin apparat. Jag undrar hur det blir med garantier och sådant på produkter som ej kommer via de vanliga kanalerna.
Med vänliga hälsningar Roland
Be the change you want to see in the world ~ Nelson Mandela (m fl)
Jag spelar väldigt högt med mina högtalare som är på 85dB känslighet utan problem. Det är som sagt roligare att spela högt men Roteln än med min gamla HK670. Känns inte som om jag saknar effekt direkt.
Var in på AUDIO ANALOGUE hemsida och där kom det upp en pop-up sida just angående garantier. De utförde endast garanti arbeten på produkter som var sålda av "godkända" försäljare. I Sverige verka det vara PL-Audio. Så det finns risk med strul man köper den från apparat.se. Men dom måste väl ha garanti på deras prylar när dom säljer dom eller? http://www.audioanalogue.com/
Ja, det ingår garanti i konsumentköplagen (har för mig att den är på två år), men om apparaten måste repareras - vem gör det? Jag tolkar det som att Audio Analogue inte reparerar apparater som sålts via icke auktoriserade distributörer. Tycker det verkar upplagt för strul om man köper s.k. "gråimport".
Med vänlig hälsning Roland
Be the change you want to see in the world ~ Nelson Mandela (m fl)