Author |
Topic  |
|
mace
London calling

5296 Posts |
Posted - 2003/05/23 : 17:19:41
|
Hej Hopp i lingonriset
Vår lokala slaktare gav mig motsvarande 3000 spänn när jag var inne och köpte ett par Cornish Pasty idag
När jag provlyssnade på hans Goodmans Triaxiom så lät jag vår Quad 33,303 och Tjoeb 99 cd-spelare stå kvar hos honnom ett par dar så att han själv kunde lyssna. Han provade sedan att ta up hans Technics stapel (typ) och koppla in för att fortsätta att njuta av högtalarna......och fann att det lät skit
Så nu skall jag hitta en Quad 33-303 combo (inte så svårt att hitta här) +, och här kommer det knepiga, en Beg. cd-spelare som låter ungefär som en Ah-Tjoeb 99!!! Eller iallafall låter BRA ! (Tror väl att det är det 'analoga' ljudet han menar )
Så kom igen, SNÄLLA  , Bästa begköp under 1000-lappen ???
Här är en länk till mitt andra inlägg http://www.hififorum.nu/topic.asp?TOPIC_ID=13469&SearchTerms=triaxiom
Ha det BÄST, Magnus |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
divander
Member

1905 Posts |
Posted - 2003/05/23 : 19:31:17
|
En begagnad Rega Planet (den äldre modellen) kan man nog hitta för drygt 1000:-. Den brukar beskrivas som ganska "analog". |
Oops! I did it again |
 |
|
mace
London calling

5296 Posts |
Posted - 2003/05/23 : 22:27:31
|
Bra tipps
Tackar Skall lägga den till listan. Magnus |
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
 |
|
mace
London calling

5296 Posts |
Posted - 2003/05/24 : 17:08:42
|
Några mer förslag Hur e gamla Marantzer
Undrande Magnus |
Mr 500! |
 |
|
|
Topic  |
|