HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vad pysslar ni med?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 13

Pass
Member

92 Posts

Posted - 2003/05/27 :  19:45:29  Show Profile Send Pass a Private Message
Xover! Just, betänk exempelvis den populäre Sam Tellig på Sterophile...soffpotatis var ordet.
Det krävs sittfläsk och psykotisk envishet för att ägna timmar åt att utvärdera om den nya nätkablen verkligen rätt återgav det där metallplonket, 2.43 in på Front 242 "Tyranny For You";-)

Det finns inga genvägar...
Go to Top of Page

Comus
Member

321 Posts

Posted - 2003/05/27 :  19:55:21  Show Profile  Visit Comus's Homepage Send Comus a Private Message
Hejsan!

Jobbar som datatekniker och på fritiden samlar jag LP-skivor.
Behöver dock lära mig mer om Hifi för att spela de små liven fullt ut och därför besöker jag detta eminenta forum minst ett par gånger om dan.

Mvh/

Comus
Go to Top of Page

Xover
Member

122 Posts

Posted - 2003/05/27 :  19:58:26  Show Profile Send Xover a Private Message
Exakt! den bästa hifin kommer från soffpotatisar det tror jag att alla kan hålla med om, rökande och krökande 50+ ingar det finns inga unga gurus.
Go to Top of Page

Terminator
Moved on...

1124 Posts

Posted - 2003/05/27 :  20:01:26  Show Profile Send Terminator a Private Message
Läser företagsekonomi i Uppsala och inriktar mig mot Ryssland. Har tränat Shito-ryu karate i drygt 5 år och tog mig till 3 kyu. Nu tränar jag mest min hund .
Go to Top of Page

Xover
Member

122 Posts

Posted - 2003/05/27 :  20:07:47  Show Profile Send Xover a Private Message
Det verkar vara en bra kombination det där med ekonomi och kampsport speciellt om man skall till öststaterna.