Author |
Topic  |
Tux
Klubbmästare: Audiogruppen Väst

490 Posts |
Posted - 2003/05/28 : 14:02:56
|
Jag är snart 25, och planerar inte att bli äldre än så... Jobbar som projektledare på ett företag inom mobiltelefoniindustrin. Är i botten Utvecklingsingenjör ifrån Högskolan Halmstad. Trodde att jag skulle bli konstruktör när jag blev stor, tji fick jag.. Jag håller istället i trådarna och jobbar nästan uteslutande med människor. (på gott och ont...) Trivs i alla fall som fisken i vattnet.
Största fritidsintresset är musik och hifi. En inlajnstur är heller aldrig fel.
Den senaste uppgraderingen är en Musical Fidelity X-A1 som skall njutas av hela helgen lång. :o)
De som är lite insatta vet dessutom att jag är en Carlssonentusiast av stora mått! |
Klubbmästare för Audiogrupp Väst Redaktör för Carlsson Illuminati på faktiskt.io Carlsson Illuminati - ett hegemoniskt och subkulturellt omnipotent socialt nätverk i mängden...
Officiell innehavare av "Snigeltråd-priset"!
|
 |
|
zip
Member

117 Posts |
Posted - 2003/05/28 : 14:09:16
|
Efter att ha läst steggs inlägg ett par rader upp inser man att världen faktiskt är rätt liten ...själv är jag 27 år och jobbar normalt som fagottist i Gävle Symfoniorkester, men är sedan januari tjänstledig för diplomstudier i Malmö. Vi måste ha jobbat ihop någon gång  /Zip |
 |
|
stegg
Member

109 Posts |
Posted - 2003/05/28 : 14:29:09
|
Zip Visst har vi det!! Vi har språkat ett par gånger. Sitter oftast brevid Thorvald i orkesteren, och spelar billiard i pauserna. (Jag kommer eventuellt att sitta hela nästa spelår i Gävle, måste bara komma överens om ditt&datt.) Vi sees   Mvh |
 |
|
Timbre
Member

4608 Posts |
Posted - 2003/05/28 : 15:18:40
|
stegg och zip, någon har sagt att yrkesmusiker brukar ha ett ljumt hifiintresse. Måste naturligtvis va´ fel...
Lite nyfiken blir man, vilka är era favorithögtalare... |
 |
|
Hedjohan
Starting Member
48 Posts |
Posted - 2003/05/28 : 15:26:33
|