HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 5 kanals stärare köpes
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Wallman
Starting Member

47 Posts

Posted - 2003/06/14 :  22:37:48  Show Profile  Visit Wallman's Homepage Send Wallman a Private Message
VIll köpa en receiver begnat i en bra prisklass! NÅgon som har en eller känner någon som skall sälja skitschysst om ni skriver några rader!

//wallman

jag kan inget!

Edited by - Wallman on 2003/06/14 23:53:36

nokia
Member

145 Posts

Posted - 2003/06/15 :  12:23:38  Show Profile Send nokia a Private Message
Hej Wallman!
Jag har en Yamaha RX-V800 som jag säljer för 5000:- Det är en kanon receiver..
Mvh / Christian.

Go to Top of Page

Wallman
Starting Member

47 Posts

Posted - 2003/06/15 :  12:52:35  Show Profile  Visit Wallman's Homepage Send Wallman a Private Message
nokia
tyvärr har inte så mkt pengar =( annars hade den varit intressant!

jag kan inget!
Go to Top of Page

Sten
Vad får det lov att vara?

1033 Posts

Posted - 2003/06/16 :  14:00:02  Show Profile  Visit Sten's Homepage Send Sten a Private Message
Skall den klara Dolby Digital och DTS eller räcker det med Dolby Pro Logic? I så fall har jag en Yamaha RX-V390RDS att sälja billigt.

Den som söker han letar.
Insyltad i branschen som ägare av ljud/bild/el & databutiken vid namn "Elbutiken" (f.d. Studio Sten)
Go to Top of Page

Wallman
Starting Member

47 Posts

Posted - 2003/06/16 :  17:38:32  Show Profile  Visit Wallman's Homepage Send Wallman a Private Message
Sten: tror jag har tänkt om vill nog köpa 2 kanalare istället!

//Wallman

jag kan inget!
Go to Top of Page

Thel
Starting Member

10 Posts

Posted - 2003/06/17 :  11:02:30  Show Profile Send Thel a Private Message
Får jag föreslå en flexibel och välljudande kombination - en tvåkanalare med påhängsförstärkare för surround!

Jag har en Yamahadsp-e492 till salu, 3-kanalsförstärkare med DPL inbyggd och 5.1 ingång som möjliggör DD, DTS o andra framtida format. Den har jag idag kopplad till en H/K 3500 stereoreceiver (2*50 W, 35 amp).

Kan tänka mig att sälja båda, alt bara yamahan. H/K 11 år, köpt av mig i USA, 500 W nättrafo medföljer (110 V), Yamahan ca 5 år

1200 för Yamahan, H/K samma pris, 2 000 för båda ?

Allt i perfekt skick, manualer, fungerande fjärrar. Finns i Nacka utanför Stockholm, men själv kan jag vara svår att få tag på över midommar.

Hör av dig om intresse!

Go to Top of Page

Wallman
Starting Member

47 Posts

Posted - 2003/06/17 :  20:47:23  Show Profile  Visit Wallman's Homepage Send Wallman a Private Message
Thel har bestämmt mig att köpa högtalare först tror jag men tack för tipset skall komma ihåg det!

jag kan inget!
Go to Top of Page

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2003/06/22 :  00:45:27  Show Profile Send Aton a Private Message
Hmm, inget illa ment, men vore det inte lättare om du bestämde vad du vill köpa innan du annonserar
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000