Säljer mina Jm Lab Utopia! De är i bra skick förrutom ett par små märken.. dock är dessa inte direkt synliga om man inte letar efter dem. Träskydden/original kartong finns tyvärr inte kvar. Koner etc är i bra skick och det är inget fel på dem ljudligt. Säljer dem pga nya projekt. De finns att lyssna på i Halmstad. Några bilder av dem går att hitta på medlemssidan (neodynium). Jag vill ha 130.000:- för dem.. nypriset låg på över 230k+
Hej Neodynium! Du hade väl Mini Utopia när ni var hemma hos mig? Förstod att du bytt till Utopia vad var det som blev fel?För litet rum eller vad? Mvh JMLab
Inget som är fel igentligen. Fantastiska högtalare.. dock så behöver jag pengar till andra projekt! Får jag dock inte sålt dem till ett pris jag vill ha så behåller jag dem så klart.
Jo.. vill ju helst behålla dem! Men va gör man när pengar behövs till annat? Hoppas ju på att hitta ett nytt par i framtiden... blir nog inte lätt dock..
Jag tycker inte du ska sälja! Du gör en storförlust! Ha tålamod och spara pengar till nästa uppgradering istället. Din anläggning är ju inte direkt fel som den är!
Jag får se vad som händer! För 130k så säljer jag dem.. annars får det nog vara. Anläggningen låter ju helt ok.. hade iof inte varit dumt med ett tyngre slutsteg!