Som bekant är det ju tillåtet att kopiera sina CD-skivor för enskilt bruk, något jag sysselsätter mig med ibland. *host* Dock är det lite trist att inte ha några omslag på dessa bilstereo-kopior varför jag undrar om någon här har en bra länk, till en sajt där man kan ladda ned de flesta omslag?
jag sökte på "cdcovers" på google o det finns massor,dock rekomenderar jag dig att skaffa en scanner för om man vill ha bra covers så blir bilden gigantisk,jag brände lite förut o scanna mina cdfodral med typ 1200dpi o det blir rackarns bra om man har en bra skrivare,finns även bra prog för att få bilden att bli lagom stor för fodralet utan att behöva tänka mycke o såna prog gillar jag =D cdrlable har jag för mig programmet hette
Hej fridefors. Testa www.cdcovers.cc Har inte använt den länken på länge - det kan ju ha ändrat sig men tidigare så fanns där väldigt mycket omslag, även lite ovanligare...
Hmm, verkar tyvärr inte vara lika bra längre... Gjorde några testsökningar på The Merry Thoughts och A Split Second som inte är så vanliga grupper. Jag har tidigare hittat omslag till dessa grupper på den här siten men inte nu