I nästa vecka kommer tillverkaren åkandes upp till de djupa skogarna (han lät lite rädd när jag berättade att inte ens mobiltelefonerna funkar här...)
Skall lyssna på samt skriva en recension om de där fyrkantiga tillbakalutade sakerna med lite porslinsprytlar i som A gillar så mycket. Pistongverkan och uppbrytning, det har man ju läst om, usch....
Har hört dem några gånger men inte under några kontrollerade former alls. Klår de Avanti 3:orna månne?....
- - Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt - -
Djupa skogarna ligger mitt i Sverige öst-västligt, alltså mellan Karlstad - Lindesberg eller 2 mil norr om Karlskoga.
Sista delen i Avanti-historien är nu på gång, man kan ju inte leva med dubbla högtalarsystem. I nästa vecka blir det bara ett par kvar....
Man skall ha förutfattade meningar om högtalare och sedan är det skoj att höra det verkliga resultatet. De kan mycket väl vara en Saturnus-killer. Om inte "mårten" trodde på en ärlig recension gjorde han sig inte detta besvär kan man förmoda.
Apropå andra produkter. Var nere i hästaffärer och svängde in hos pojkarna i Alingsås på vägen. Fick med mig en CD-fix i svart upp. Snart kommer mitt instickskort till S1:an och då blir det ju kul att jämföra spelarna med varandra. Vad får man för de extra pengarna?
- - Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt - -
nån har sagt 400 000:- men det är såklart bara vad någon sagt. men de väntas ju bli så pass bra så priset inte skall vara ett hinder, för de som HAR de pengarna dvs.
--------- När Tigern Springer Ur Djungeln; Springer Djungeln Ur Tiger