har nyss byt mina supra högtalarkablar (biwire) mot tara labs nexa och tycker det vart en förbättring nu har jag ju aldrig lyssnat biwirat med tara labs kabeln som jag gjorde med supran å undrar om det skulle bli nå stor skillnad om mna köpte en uppsättning till. nexan kosta ju 100 spänn metern så är det värt å biwira?
Ja om du inte har så himla stora längder så borde det inte behöva bli en så stor investering.. Och det ska nog mycket till om det ska bli en försämmring.. så jag tror nog inte du har så mycket att förlora..
denon´s dyra 2 kanals reciver, minns inte namnet på den just nu + denon 1450 cd och dali 5005 högtalare.. vart en rätt markant skillnad mellan supran å taralabs kablarna faktikst...
onödigt å slänga pengar om det blir nå skillnad än fast att kablar gör skillnad har jag redan bevisat för mig själv även fast jag inte har så dyra prylar så kan ju värt det..
jag har heller inga superdyra prylar, min hifivärld här hemma just nu består av ett par B&W 601:or S3, NAD 730 Reciver och en NAD C521i Cd-spelare. Jag hade precis som du har du, Tara Labs Nexa. Det lät jättebra och jag va helnödj. Så efter ett halvår bytte jag upp mig till ett par Tara Labs Prism Bi-Wire bara för att prova och se om jag kunde höra någon skillnad. Lät mycket bättre! :)
Definitvt värt att prova iaf. För hade jag haft min anläggning med bara nexa kablar i ett år och sen bytt till bi-wrie efter ett år hade jag gått o grämt mig över det där halvåret jag skulle ha "förlorat" genom at ha enbart Nexa i ett helt år.
Coca cola went to town pepsi cola shoot him down, dr pepper pept him up now they all drink 7 up!