| Author |
Topic  |
|
|
dec_alpha
Member

173 Posts |
Posted - 2003/07/29 : 15:45:46
|
JMLab Electra 906, cirka 1 år gamla, utförande Classic. Enda problemet med dem är att de var fraktskadade då jag köpte dem från butik, så den ena av dem saknar lite färg på en punkt strax under basreflexporten (man ser ända in till trä), den andra har liknande fel, men där är färgen bara nött lite, så den ser ljusare ut i den lilla punkten. Jag kan skicka bilder så ni får se exakt hur stor och vart skavanken är placerad (den är väldigt liten i mitt tycke).
ordinarie info: http://www.focal.tm.fr/gb/home/electra/e906.htm
Pris: 7000:- (inköpspris: 14.000) inklusive frakt, högtalarna finns i Sollefteå (Västernorrland)
//Robert Hjertkvist |
Edited by - dec_alpha on 2003/08/18 15:59:18 |
|
|
dec_alpha
Member

173 Posts |
Posted - 2003/07/30 : 02:02:23
|
Tack Meyer för FTPkontot och Sampix för tipset.
Något dåliga bilder, men ni får en uppfattning om skadornas "storlek" Bilderna är på den mest skadade, den andra är bara lite ljusare i färgen på nästan exakt samma ställe, beror på att JMLab inte tillverkat sina front-galler (tyg-galler) korrekt utan insidan var inte helt plan, och under frakt så har färgen nötts bort på fronten på högtalarna.

//Robert Hjertkvist |
Robert Hjertkvist |
 |
|
|
Piolek
Starting Member
1 Posts |
Posted - 2003/08/17 : 18:21:22
|
| Fasiken! är grymt sugen synd att de är så långt bort ..... |
 |
|
|
dec_alpha
Member

173 Posts |
Posted - 2003/08/18 : 02:20:19
|
Jag betalar ju frakten (så länge du bor i Sverige), så att de är långt bort spelar inte någon större roll för dig, bussgods eller post är valfritt. 
|
Robert Hjertkvist |
 |
|
| |
Topic  |
|