HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Uppgradering av Audiovector
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

ésm
Member

256 Posts

Posted - 2003/07/29 :  23:44:45  Show Profile Send ésm a Private Message
Hallåj, jag har ett par Audiovector M1:or som eventuellt kommer att uppgraderas under hösten. Någon som vet hur det går till samt hur länge man blir utan högtalarna, ungefär?

MaxMartin
Member

1859 Posts

Posted - 2003/07/29 :  23:46:25  Show Profile Send MaxMartin a Private Message
TOBER här på forumet borde veta.

www.snakespeakers.com -Fulfill your dynamic dream
Go to Top of Page

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2003/07/29 :  23:52:17  Show Profile Send Roq a Private Message
Hej ésm!
Jag har uppgraderat mina M3or till M3 super. Du berättar för din hifi-handlare att du vill uppgradera - stoppar dem i lådorna och kör dem till affären. Min hifiaffär angav att det skulle ta ungefär 3 veckor innan jag skulle få tillbaka dem, vilket det också gjorde.
Du kan ju fråga i butiken om det finns möjlighet att låna några andra högtalare under tiden - det fick jag.
Mvh Urban
Go to Top of Page

ésm
Member

256 Posts

Posted - 2003/07/30 :  00:13:55  Show Profile Send ésm a Private Message
Ok, tack för svaren. Jag köpte mina högtalare av Ljudmakarn. Hoppas att man får låna ett par högtalare av dom när det blir dags för uppgradering, tre veckor är ju på tok för lång tid att vara utan stereon.
Go to Top of Page

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2003/07/30 :  00:24:53  Show Profile Send Roq a Private Message
Jo, 3 veckor är länge utan anläggning. Det var rätt sunkigt ljud i högtalarna jag fick låna hem men det var schysst gjort av affären tycker jag. Som tur var, var jag i fjällen och åkte skidor 1 av de 3 veckorna!

Edited by - Roq on 2003/07/30 00:25:38
Go to Top of Page

ésm
Member

256 Posts

Posted - 2003/07/30 :  09:33:29  Show Profile Send ésm a Private Message
Roq - Ok, jag får väl se till att uppgradera dem när jag har fullt upp med annat, exempelvis tentaperiod eller något.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000