Hej alla denna tråd är inspirerad av sladds ämne om hififilosofi. Det första jag vill säga är en stor ursäkt till Ekman. Jag vill även tacka er för att få mig på andra banor än att "oj så häftiga apparater de har på stormarknaderna och så billiga, dessutom har de häftiga ljus osvv" filosofin, utan att börja kolla in apparater som kanske dyra nu men är betydligt billigare än siba apparater i längde. En bättre och dyrare apparat kan man ha en längre tid än en Sibaapparat. Man tröttnar inte så fort.
Förr så klankade jag ner på allt som i mina öron/ögon lät totalt tokigt som ex Shaktistenarna. Men då läste jag Jormas profil "Jag är subjekt testar alltid innan jag utför" eller något liknade. Men det är ju självklart. Man skall testa innan truten går.
Vidare vill jag tacka alla som gett mig inspiration till att flytta högtalare och andra saker för att få bättre ljud. Och att ni har definitivt tagit bort min dumma fördom att audiophiler ser ner på oss som har skitkassa anläggningar(ok jag är nöjd). Även om ni kan vara lite positivt galna(vilket jag håller på att bli)
Sedan tror jag att man har fått lite hifivänner. Min tanke med att bjuda in till forumträff är ju naturligtvis att lyssna på olika apparater och diskutera ljud(ni pratar och jag lyssnar, det är ingen som är intresserad av att lyssna på mig) utan också få fler vänner. Har tyvärr inte så många vänner. Nej nu skall jag inte skriva mer strunt. Ha de så bra i hifivärlden.