Är det någon som har jämfört HARMONIC TECHNOLOGY PRO-11 PLUS med ACUSTIC ZEN SATORI? Borde ju finnas någon karaktärsskillnad trots att konstruktören är densamma. Provlyssnar HT-11 för tillfället och tänkte att man skulle slippa ragga tag på en AZ Satori kabel också.
Ligger lite lågt med försäljning, det blir så dyrt att uppgradera till några andra högtalare. Får se längre fram i vinter om det blir byte av högtalare.
Jag har provat pro 9 pro 11 samt Satori. I min miltikanalanl. hade jag först Supra ngt ok för sina pengar uppgraderade därefter till pro11 runt om en otrolig skillnad gick däefter varvet vidare med Satori till front + center. Det var en väldig skillnad mer fast och djupare bas luftigare diskant mer upplöst,mer mikrodetaljer samt bättre soundstage.Så jag bara rekomenderar att prova så är risken stor att du behåller dem.Pro11 är absoöut ingen dålig kabel utan tvärtom mycket valuta för pengarna! Mvh JMlab
Tack för infon JMlab! Pro11 blir troligtvis kvar då jag har hittat en begagnad kabel. Vilket gör att man kan byta snart igen utan större pengaförlust. Ljudmässigt så tycker jag att alla register hänger ihop riktigt bra inget som sticker ut mer än det andra, tycker annars att många andra kablar gör det.