Hur har den där Peter tid egentligen?! Det kvittar nästan vad folk frågar, så säger han typ "En sådan där byggde jag för ett tag sedan", och visar upp en tjusig bild. Det första han byggde måste ha varit en sådan där tidsfördubblare...
Han jobbar på Boeing som tekniker. Trafikflygplanen servas med jämna mellanrum och då reser han till platsen där planen står för att arbeta. Han tjänar grovt med pengar och har gått ned i arbetstid för att hinna med sina DIY-projekt. Han handbyggger gainkloner för försäljning bla. Han berättade detta i tråden " not just another gainclone ".
Peter D brukade jobba ungefär 6 månader per år och bygga resten av tiden. Nu jobbar han inte alls kvar som plåttekniker utan heltid med DIY vad jag förstår.
Jag har köpt en sån där CD-PRO2, men tyvärr lär inte den bli klar inom överskådlig tid . Jag har alldeles för många andra projekt på gång.
Ja, den där Peter D. bygger dom mest otroliga sakerna. Med "ganska" enkla hjälpmedel. Men om han nu DIYar på heltid o säljer grejer, så är han väl i något jag skulle kalla DIY Twilight Zone.